lördag 1 november 2014

019. Trick or Treat?

Halloween-helgen till ära vill jag bjuda på lite äldre bilder av mig och Svetsaren, dock inte så gamla som de ser ut att vara! De första; föreställande 20-tals-paret, är från hösten 2013 och 50-tals-paret är från året innan. Japp, vi är mästare på att klä ut oss, eller mästare och mästare; låt mig säga såhär, vi älskar att klä ut oss och bjuder gärna på oss själva. Ja, vi låter bilderna tala för sig själva. 
Happy Halloween och trevlig Allhelgona från oss på Patriksbackan!
 
Japp, that's me! 20-tals-tema stod på programmet!

Fotoshoot 20-tal: Jag och Svetsaren!
Svetsaren!
Och så förflyttar vi oss raskt framåt några årtionden och dyker ner i 50-talets glada värld!  
1. Svetsaren och jag, let's rock'n roll!
2. Hello, it's me! 
Trevlig helg alla! //lillHill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar