tisdag 14 oktober 2014

016. Som Coccola-flickona

Vi tycks aldrig komma ifrån vårat sovrum här på Patriksbackan, lite avstickare tar vi till vardagsrums-renoveringen i Esse (klicka här för att direkt skjutsas in i vardagsrummet och klicka här för att enkelt följa med hur det hela spårar ur - vi två snackar helt klart för mycket inredning dagtid!) och sen är vips tillbaka igen på kammaren hos oss. Jag lovar, ni ska få se resten av huset, mycket snart, för jag behöver nämligen som omväxling era råd angående vårt vardagsrum, så håll er ajour med vad som rör och förs här! 

But first, låter jag Quattroza the diva-cat stjäla lite uppmärksamhet, igen
såhär sov hon nämligen en dag när jag kom hem från jobbet denna vecka. Alltså, saaay what?
Jepp, på rygg, alla tassar i vädret, djupt sovandes. What´s up with that cat?!
Sen så vaknade hon förstås till för några sekunder
(efter att jag "smugit" runt och fotat henne ur olika vinklar)
och då fick jag denna mördande blick, man väcker i n t e en diva ur hennes skönhetssömn!
Det var dagens sängkammarprat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar