måndag 6 oktober 2014

012. In bed with Hill

Nu när det är höst och vintern sakta börjar närma sig, så tycker jag att det lämpar sig att ta en titt på hur jag har planerat och utformat den plats där jag tänker gå i ide, nu så fort dagarna blir ännu lite mörkare.
Välkommen in!

1. Stora spegeln och en fruktlåda som jag betsat mörkt och bäddat, i hopp om att lyxdivan&vilddjuret (Quattro&Garrett) skulle föredra en egen bädd framom Svetsarens och min säng. Yeah, dream on!

2. Svetsarens sidan av sängen. Gomoron nu bara! ;)
1. Svetsarens klädstång (han har bättre ordning å sina kläder än vad jag har, därför får hans ha paradplats),
min mormors "amirika-trunk" och min sköldpadda. Paddan har överlevt det jag har överlevt
och därför följer hon mig nu i vått och torrt, för att gå vidare men aldrig glömma.

2. En bättre helhetsbild av halva rummet. Kan man säga så? Ger det ens en helhetsbild om det bara är hälften?

3.  Detaljbild, bara för att jag älskar detaljer.
1. Min sida av sängen, med ingången till min WIC! (skor is the shit!)

2. En lite smygtitt in.
Såhär blir det när man blandar ALLA färger,
mjukt och hårt, blankt och matt, metall och trä,
piggt och jordnära, stort och smått,
gammalt och nytt. Vad tycks?

Nu blir det promenad, skall och kika till en väninna
som bygger hus som bäst här i samma lilla byahörn.
/lillHill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar