onsdag 8 oktober 2014

014. ...but first, let me take a selfie!

Kom på att jag vänder ut och in på mitt hem här på bloggen, men själv förblir jag en anonym skribent bakom min egen skärm. Jag har aldrig varit (och kommer aldrig att bli) en sådan som fotar och visar dagens outfit eller överhopar min blogg med otaliga bilder på mig själv, men visst tycker jag själv att det är trevligare om man vet hur människan i fråga ser ut som driver den blogg man regelbundet läser. Så, only for you guys, I have taken a selfie (eller ett flertal, långt fler än jag vågar erkänna, att fota inredning är bra mycket enklare!)
Jag har hört det hundra gånger och kommer säkert att höra det hundra till; jag har jättestora ögon. I know.
Tyvärr är de inte till för att se extra bra med, de är bara där för syns skull, för att se extra bra ut...
Jag har tydligen en "bättre vinkel", snett från höger, halvprofil. Rakt framifrån blir mina ögon som tefat,
helprofil, som nedersta bilden här, så ser min näsa vass ut.  Bäst att inte vända andra kinden till...
Huh, detta var en utmaning, but there you have it, eller, här har ni mej, hej-hej!
/lillHill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar