onsdag 18 februari 2015

050. From Patriksbackan with Love!

I lördags var det allahjärtansdag och jag, som egentligen är lite av en romantiker hade bestämt mig för att ta ut Svetsaren på en överraskningsdate. Sagt och gjort, redan veckor på förhand bokade jag både bord på restaurang och biobiljetter till den överuppmärksammade filmen baserad på den överuppmärksammade boken med samma namn; Fifty Shades of Grey.
Utan att förstöra filmupplevelsen för någon så kan jag bara kort konstatera att filmen var om möjligt ännu mer händelsefattig och platt än den platta och händelsefattiga bok den baserade sig på. Hur som tycker jag att det hör till att man har sett den så att man kan bilda sig en egen åsikt, och Svetsaren, som inte ens läst boken, behövde absolut se den för att förstå (eller inte förstå) vad det är som alla är så hysteriska över just nu.

Nog om det, nu kör vi lite bilder från lördagen den fjortonde!

En ask med favoritchoklad behövde han också få redan från morgonen.



Påminner inte vändagskortet skrämmande mycket om en viss vit diva-katt som vi alla väl känner till?
Nu far vi på date - but first; let me take a selfie!

Ta hand om er och ta hand om varandra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar